Följ min blogg med bloglovin

tisdag 14 januari 2014

Tisdag - Blev lite fel

Jag började dagen med att gå upp så fruktansvärt tidigt, var hungrig och hade målaridéer och igår innan jag somnade en bloggtext som jag så smart försökte återskriva på papper och blev nästan som jag tänkte från början.

Tänkte jag skulle vara lite effektiv men blev lite förhalat, men gjorde inte så mycket för biblioteket i Lödde öppnade inte förrens ett så blev lite småkoll i en bok på caféet.

Blev att slänga skräp och köra till Maxi en sväng och fick äntligen bytat patron till min kolsyremaskin.

Det var en väldigt skön seger Malmö bjöd på igår, men så var ju motståndet Rögle så säger bara det.

Har ju sytt en väska i fuskläder och den fick jag fixa till för sömmarna började gå upp, så det var starkare nål och tråd som gällde.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar