Följ min blogg med bloglovin

tisdag 7 januari 2014

Tisdag - Datorer och sladdar

Okej, samhället har blivit lite trådlöst men inte allt jag har vissa valmöjligheter med skrivaren och routern eller ja i alla fall skrivaren.
När jag i eftermiddag fick jag erfara hur mycket sladdar man KAN ha till en bärbar, har ju den som en typ stationär så där är ju både skrivare och router och tangentbord och mus.
Fast det var inte så avancerat att byta dator det är nog värre med en riktig stationär.

Sladdtrassel är nog en av mina svaga sidor, fast ibland kan det vara kul att trassla ut saker.
Tills man blir lika frustrerad som matadoren i tjuren Ferdinand klippet på julafton.

Tror Christoffer blev glad när han öppnade sin post i dag han fick post från England.
Det var en kalender från Claydon, den där såmaskinsfabriken vi var och tittade hos när vi var i England i somras.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar