Följ min blogg med bloglovin

torsdag 2 januari 2014

Torsdag - Jag har bara regn hos mig

Idag är det torsdag eller hur? Man blir ju inte lite vilse i dagarna.
Jag tror det har regnat typ hela dagen, vissa dagar känns det som vinter i luften annars är det mer höst eller vår vinter över det.

Idag har jag varit på Gränsbygden men först körde mamma och pappa och jag inom Kenneth och Lisen och lilla busfröet Dixie som är en söt liten vovvetjej.
Det är ju inte varje dag man är på Gränsbygden liksom nuförtiden,  på hemvägen tog vi även en liten sväng till Runo (han som hjälpt mig med gitarren).

Så fick jag se skolan,  okej den ser ju lite modernare ut i något mörkt tegel.
Verkar som oranget tegel är ute men men det kommer väl igen.
För att vara Hishult var där lite liv och rörelse i byn, banken hade långöppet och tror Byalaget hade möte för där var tänt oh såg massa huvuden som satt i en ring, ja alltså där var ju kroppar till dem med.
Så var det öppet i affären med, men där är ju trots allt en helt vanlig svart torsdag.
Men måndag nästa vecka är röd för det är söndag på en måndag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar