Följ min blogg med bloglovin

torsdag 23 januari 2014

Torsdag - Privatchaufför och hockey

Alltså jag hade inte tid attt blogga igår.
Hade Martina och Agnes på besök, och sen var jag och Christoffer på hockey.

Malmö Redhawks fina maskot Hawkan

Som sagt hade privatchaufför vid namn Agnes, hihi

Martina och jag var på Center Syd en sväng och nu äntligen har jag skaffat dragkedja att sy i jackan så inte kapuschongen åker av, tryckknappar är sjukt värdelöst.
När stormen Sven var här fick Christoffer jag min kapsoung ut på åkern för den fastnade i bildörren och tryckknapparna gick upp, totalt  värdelöst alltså.
Annars älskar jag jackan.
Mamma vann presentkort på supporterfestens julfest som jag och Christoffer fick, skönt att Sjögren fick hålla nollan.
Så idag ska jag sy i dragkedjan, för här ute på vischan MÅSTE man kunna dra upp en kapsoung i blåsten.

Igår började även ett av mina favoritprogram, med underbara Mia Skäringer, Mia på Grötö, ett mycket trevligt program.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar