Följ min blogg med bloglovin

torsdag 6 februari 2014

Torsdag - Uppe med tuppen

Eftersom jag går på kortison vaknar jag tidigt och  är hungrig, vilket gjorde att jag hann läsa på en föreläsning på distanskursen i statistik som jag börjat på.
Kom även i god tid till sjukgymnasten.
Efter det var det tur att jag var ute på vift, Christoffer skulle ha flytspackel eller nej flytpackning var det är inte det det man har när man kampar på en flotte.?
I varje fall var jag nere hos Tomas och hämtade det, där finns någonting som det använder till traktorer som liknar vaselin och det är väl för att rör ska glida in och sätta sig på plats.
Det ska nog inte människor testa då kan vi brummar och pyser och puttrar som segelbåtar,  putt putt putt, eller ja traktorer i detta fallet.

En av traktorerna som står i Tomas verkstad påminner om dem i "Bilar".

På gården har det en gammal traktor som motor till det där det pumpar olja med, en varm sommardag måsar i luften och man blundar kan msn nog tro att man är i Mölle eller Arild.

Imorgon blir det en sväng till Malmö för att träffa en kompis från Ung Cancer.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar