Följ min blogg med bloglovin

fredag 28 mars 2014

Fredag - Förberedelser och annat

Eftersom jag inte är helt bra i höften än så tar jag motionscykeln men har faktiskt varit ute på lite idag,.
Sen har vikt ett helt gäng servetter, vi ska fira en viss herr Larsson i morgon.

Förra gången jag snackade om våren blev det kallt igen, men nu är det snart april, så nu borde våren vara på G.
Sen har jag sett några säkra vårtecken.
Det där lila små blommorna och idag såg den där maskinen som borstar väck grusen på cykelvägarna, kan kallas Broadway med.

Nåväl, tyvärr gick det inte så bra för Malmö igår men vi har fortfarande chans att nå SHL men då får vi verkligen ha turen med oss.

Dagen till ära bloggar jag i wordprogrammet på plattan, funkar ganska bra.
När jag skriver i Blogger appen tar jag en risk för om jag trycker på knappen för att nå startsidan på plattan, har jag inte sparat inlägget försvinner det, fruktansvärt dumt om jag får säga det själv.


Min snygge bondlurk

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar