Följ min blogg med bloglovin

fredag 7 mars 2014

Fredag - Fröken Duracellkanin

Jag tar ju kortison på behandlingsdagen och fyra dagar efter vilket betyder att kroppen lever sitt egna lilla liv.
Man vaknar okristligt tidigt och är hungrig, så då får man ju lyda och gå upp så är det bara.

Skulle ändå träffa Annika i Laholm vid 9 för att låna lite statistikböcker, först var det tänkt att hon skulle komma hit för jag tänkte att så tidigt är jag inte färdig men jag blev klar och lyckades till och med duscha och komma iväg innan 9.

Det som också händer när jag tar kortison är att mamma brukar få mejl till jobbet innan hon ens har hunnit till jobbet.

Så jag är som en Duracellkaning dessa dagarna, det skulle man varit hela tiden fast då hade man nog snart säckat ihop om det var så, så hellre Duracell en gång i månaden än en djävulsk mensvärk.
För det Ni det är inte att leka med, men har magknip ibland och det är inte heller mysigt, men förbannat skönt när det går över.

Han nissen som kom på 5:2 dieten är med i Skavlan ikväll, eller ja han uppfann kanske inte den men var med och tog fram den eller något.

Tur att Play finns för nu är det som så att Let's Dance har börjat och Stjärnor hos Babben, jag vet världens I-landsproblem men båda programmen är ju bra.
Hittade en bild som tog för snart 3 år sedan, några dagar innan min första Englands tripp och några månader innan helvetes sjukdomen knackade på och klev in i mitt liv.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar