Följ min blogg med bloglovin

lördag 8 mars 2014

Lördag - McDonalds i en liten blå kiosk

Jag går ju som sagt på kortison och då blir jag ju hungrig lite då och då på fruktansvärt märkliga tider med, jag brukar ju gå upp när jag är hungrig men somnade om.
Jag var så sugen på McDonalds frukost så var snudd på att köpa det till mig och frallor till mamma och pappa.

Då hade jag en märklig fundering i skallen, om McDonalds hade varit som en liten kiosk här och var än den kedja som den faktiskt är.
Inte så inpratad bland folk som den är med så där är så lite folk som handlar så där bara jobbar en person som har tid att sitta långa stunder i bland bakom i ett rum där ett draperi skiljer bakomrummet med en stor soffa och själva kiosken.
Märkliga funderingar man kan få i ett halvvaket tillstånd.

För övrigt var det mamma och pappas bröllopsdag igår så vi åt på Spicy,  jag och mamma tog min favorit Skomakarlåda! Jättegod med gott mos.
Kan verkligen rekommendera Spicy.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar