Följ min blogg med bloglovin

måndag 3 mars 2014

Måndag - Hade tänkt

Idag hade jag tänkt och ta det lugnt, men blev inte riktigt så, kollade för säkerhets skull min kalender igår och det var ju tur, det var ju provtagnings måndag.
Visst hade väl inte varit någon fara att tagit prover i morgon men gör det alltid på måndagar.

Blev en plånbok/liten väska på Center Syd, såg en tjej på hockeyn med en sån, passar mig jag brukar ju ha en stor väska med massa saker jag inte behöver, här får jag plats med mobil, medecin om man ska iväg på kvällen och pengar såklart.
Men ska lägga ner lite pappersbitar istället föt ett block som jag alltid har med mig.

Jag var nog trött när jag skulle mickra en paj, jag knappade in tiden och tryckte på start, men pajen var kvar på bänken.
"Tut tut sa båten så gick bryggan"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar