Följ min blogg med bloglovin

måndag 31 mars 2014

Måndag - Jag är

Jag är kvinna, tjej, ung tant (ojar mig ibland).
Vi vet ju att kvinnor kan göra mer än en sak, undantaget är traktor körande bönder på åkrarna (när det harvar eller tröskar eller sprider gödning).
Nu tillhör det vanligheten att bönder har en traktor,  till saken nu, just det vissa kvinnfolk speciellt en (jag) har svårt att komma till punkt, stannar oftast vid kommatecknet och funderar.

Saken är den att vi (kvinnor, ja jag anser mig som det så jag har rätt utrustning).
Kvinnor kan ju göra fler saker samtidigt,  denna kvinnan har både trampat på motionscykeln och stickat samtidigt,  men idag löste jag Melodikrysset och cyklade samtidigt, nej krysset blev inte lättare för det.

I morgon blir det hockey,  kommer bli spännande.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar