Följ min blogg med bloglovin

måndag 24 mars 2014

Måndag - Moll till dur eller dur till moll?

Man brukar ju säga att när något börjat dåligt men slutat bra, att det börjar i dur och slutade i moll men min dag har då börjat mindre bra och ja dagen är inte slutat än men den kan väl inte bli sämre.
La mig "tidigt" igår i mina mått vid halv 11, så ja jag fick inte sett hela filmen men den kommer väl igen eller så finns den säkert att hyra.

I alla fall jag sov hela natten fram till 6 tiden då jag vaknade och hade ont i höften.
Till slut fick jag slappnat av och sova lite till, gick upp lite efter åtta tog en tablett mot värken och somnade i soffan vaknade vid 10 och åt frukost då, trots att jag kom upp så sent så har jag hunnit plugga, promenerat bort till Christina som har Höjs blommor och köpt fina vårblommor.
Kom hem och planterade dem och nu sitter jag och bloggar, och blir nog ett blogginlägg till.

Har även fått reda på varför mina leder bråkar, troligen kortisonet man både älskar och hatar den medicinen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar