Följ min blogg med bloglovin

onsdag 19 mars 2014

Onsdag - Känner mig blåst

Nej alltså misstolka inte men det är för att det blåser och ja jag vet att det blåser ofta i dessa trakter.
Men nu vill det blåsa lite mer igen och det gillar jag inte.
Men det gör att man kan vara inne och trampa några varv på motionscykeln idag blev det totalt 11 kilometer.

Har även idag pluggat lite och blir glad när jag går igenom vissa lösningar och det visar sig att jag har rätt på några uppgifter.
Sen är det även föreläsning ikväll och det verkar som att detta avsnittet kommer vara lätt att förstå.
Det handlar om diagram som är under en period kan man säga.
Som till exempel, medeltemperaturen under en månad eller börsen eller som till exempel när jag var inlagd, när jag fick stamcellerna så var det inne under en period om det var varje kvart eller så och kollade blodtryck och puls.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar