Följ min blogg med bloglovin

onsdag 12 mars 2014

Onsdag - Vårjacka och elefanten

Idag hade jag premiär på vårjackan när jag var ute och gick, vet inte hur varmt det kan ha varit idag men vinterjacka var för varmt.
Har mest pluggat idag men hade ingen ro i kroppen när jag skulle börja så blev en omgång tvätt och rena sängkläder.
Har även testat göra något trendigt, en smoothie.

En med banan och oboy och vaniljyougurt, jag gillar inte bär så får ju bli banan då.
På lördag är det matlagarfest och blir spännande och se vad det hittat på att laga denna gången, Christoffer och ett annat gäng herrar träffas på måndagarna under vinterhalvåret och lagar mat på ett ställe en bit här ifrån.

Matlagarfesten är lite som skolavslutning, eller ja som simskola det visar upp vad det lärt sig för nytt under terminen.
Det enda som badar här är väl elefanten i vaniljsåsen, eller hur den där vitsen går, får väl se fall där är spår i smöret efter den där elefanten.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar