Följ min blogg med bloglovin

söndag 23 mars 2014

Söndag - Hållit söndag

Har tyvärr haft ont idag med men håller ut, det jobbiga är att jag spänner mig när jag känner att det börjar göra ont men det släpper sen när jag väl slappnar av.
Får hoppas det rättar till sig snart, men i natt fick jag sova gott, testade ha min sjal för ögonen då blev det helmörkt och det var härligt för då slappnade jag av.

Just nu spelar Malmö mot Rögle och just nu ligger vi tyvärr under.

Ikväll är det en ny film med Liza Marklunds Annika Bengtzon och det gillar jag.

Författare måste ha en hel bunt fantasi, tror Camilla Läckberg skrivit en bok om året typ och Kajsa Ingemarsson (min favorit) har också skrivit tätt med böcker.

Jag har skrivit en mini roman eller en jättenovell.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar