Följ min blogg med bloglovin

söndag 30 mars 2014

Söndag - Kalastenta eller nej kalas och tenta

Igår kändes det som att vi hade kalas hela dagen.
Vi firade Christoffer som blir 30 idag, det blev smörgåstårta och många härliga skratt.
Det var hans familj, min familj och släkt och vänner.
När Christoffer skulle öppna paketen hände nåt roligt, han trevade på sina jeans
efter fickan med morakniven.
Alltså han tänkte han hade arbetskläder på sig, lite arbetsskadad eller?
Väldigt sött.

Fast egentligen fyller han inte år än, han hade väldigt bråttom ut så egentligen är han ett sommarbarn.

Idag blev det rätt lugnt eller ja jag satt med nyllet i datorskärmen i si sådär 5 timmar och gjorde tenta, puh vad jag var slut i huvudet efter
det.

För och inte tala om förvirringen i morse, jag tänkte:
Åh så gott, klockan är bara halv 9 kan dra mig ett tag till och tittar på väggklockan"
Efter att ha tittat på mobil:
"Vänta här nu.. just det sommartid då vrider man klockan fram"
Så klockan var halv 10 istället.
Så imorgon efter jag tagit prover ska jag bara ta det lugnt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar