Följ min blogg med bloglovin

torsdag 6 mars 2014

Torsdag - Fika, plugg och besök

Idag har jag gjort lite av varje, pluggat lite varit på maxi och varit nere hos Johnny måste snacka hockey nu när det snart är kvalserie.

Nu har jag äntligen skaffat Kristian Gidlunds bok, kollade Jills veranda på SVT play när Kristian Gidlund var med.

Man blev berörd,  ni borde se det eller göra som jag läsa boken.
Hans sätt att skriva var väldigt bra och fint.
Han höll en god ton i boken, nu har jag ju bara precis börjat läsa.

Visst Kristian hade många läsare på sin blogg och det var han verkligen värd.

Synd att om man ska få många läsare ska man antingen vara sjuk eller vara 20 årig Stockholms tjej med en förkärlek för mode och silikon.
Man kan inte vara helt "vanlig" för att få många läsare på sin blogg.
Såklart dem som har sportbloggar har många läsare men deras läsare är ju många supportar till det olika lagen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar