Följ min blogg med bloglovin

lördag 5 april 2014

Lördag - Kusiner

Alltså jag tänkte en tanke, hur roligt jag och min kusin Jenny haft på fester under åren,  hoppas det blir fler innan man är äldre och grå.

Jag har ju ska vi se här, 8 kusiner,  några eller ja Jenny har jag ju mest kontakt med,  och några träffar man tyvärr inte så ofta.

Jag och Jenny har rullat på stan eller ja inte rullat roterat utan haft det roligt på stan.
Häftiga förfester med massa trevliga prickar, det är ju så man saknar det.
Sist jag var ute i Halmstad var nog påsk 2011 när jag och Annika var på Mårtenssons.

Jag har fått massa gifter i mig det senaste åren men inte av det trevliga slaget.

Nu säger jag att man inte behöver alkohol för att ha roligt men en god drink eller ett gott vitt vin är aldrig fel.

Sen har jag kusiner som äger andelar i bilar och gillar inte raggarfester för där är för mycket raggare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar