Följ min blogg med bloglovin

onsdag 9 april 2014

Onsdag - Det är spikat

Eftersom det var världens busväder i natt var det svårt att somna men hade även lite ont, men efter frukost och läkemedel så blev det bättre.

Var uppe och fotade när det nya linoljetankarna sattes på plats, vilket i sin tur gjorde att jag kom väldigt tidigt till sjukgymnasten.

Väl hemkommen därifrån blev det mat och i eftermiddag har jag fixat ett nytt batteri till min klocka (det var på tiden) hihi.
Även hämtat ut min spikmatta och jag lyckades somna på den och min axlar är inte precis under öronen.
Förstår inte hur man kan vara så spänd ibland, men sen har jag även fåttlite yoga övningar av sjukgymnasten.

I morgon händer en grej som jag ska berätta mer om i morgon, jag ska..
Nej, det får bli en cliffhanger, mer spännande så.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar