Följ min blogg med bloglovin

onsdag 2 april 2014

Onsdag - Fast jag är ung

Fast jag är ung, blir jag helt slut efter ha hållt ingång en hel dag,  visst det blir väl andra med men tror ändå att det skiljer sig.

Igår var jag i Malmö från sen förmiddag till kvällen, mötet på skolan gick bra dock gick hockeyn mindre bra.

När jag vaknat efter luren i förmiddags ringde det i telefonluren.
Det var Inga-Britt en dam jah delat rum med på sjukan, vi hörs av i mellan åt för att höra hur vi har det.
Vi pratade om att man är tröttare nu än innan, visst nu är ju hon runt 70 någonting, men sjukdomen sätter helt klart sina spår.

Jag får inte panik över attnjah måste sova ut ibland men man vill ju gärna få något gjort, visst har fixat med naglarna och ska fortsätta med en påskgrej.

Sen jar jag ju faktiskt varit hos sjukgymnasten med och fick testa lite nya övningar,  då jag inte riktigt kan använda deras nya utrustning, på grund av Venporten.

De är för övrigt ett härligt gäng sjukgymnaster som jobbar där jag går och tränar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar