Följ min blogg med bloglovin

onsdag 23 april 2014

Onsdag - Korsord och klassdelning

Det var med glädje jag hittade en gammal korsordstidning, korsord gör mig lugn,  hjärnan får tänka på massa klurigheter för en stund.
Bäst av allt är när den berömda polletten trillar ner man bara aha.

Annars har det varit en lugn dag tog en promenad.
Betalat in till Högstadie återträffen på Strandhotellet, men blev lite kluven när jag skulle skriva in vilken klass jag tillhörde.

Ni förstår jag och ett gäng blev klass 7D när vi började men i mitten av åttan skulle det sparas in pengar så dem splittrade vår klass och vi fick komma in i det andra klasserna så när jag slutade gick jag i 9C.

I Våxtorp där jag gick är ingen stor skola så man kan ju se att 1988 var ett babyboom år med tanke på att där blev fyra klasser med sjuor när vi 88:or började.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar