Följ min blogg med bloglovin

fredag 23 maj 2014

Fredag - Heldag, återbesök och smärta

Blev aldrig någon blogg igår, var rätt trött på kvällen.
Men blev en heldag, först var jag och mamma inom Höj och uppe på gården med och pratade med JG och Jeppe, vilken fart Jeppe fick när han blev utsläppt han hade ju sett bilen i fönstret innan.
Tror han och jag är kompisar faktiskt, sa även hej till Kayla och Embla.

Efter det blev det en runda på Nova Lund och jag hittade en fräck jacka alltså inte ytterjacka men som man kan ha till sina kläder.

Sen var det dags för återbesök och det gick bra gjorde inte så farligt ont, ont fick jag idag istället.
I form av träningsvärk, hela morgonen och förmiddagen tuckdades jag av denna förbannade värk.
Sen hängde jag med mamma och besiktigade bilen, väl tillbaka i Laholm plockade vi upp Dessi och Sara kom ut i bil också så blev det lite 500 idag.
Systrarna Stensson kan det här med 500, fast jag är såklart snäppet värre än Sara.


Det får inte gå lika lång tid igen till jag och Dessi ses, hon är ju som en extra storasyster.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar