Följ min blogg med bloglovin

lördag 17 maj 2014

Lördag - Lundakarnevalen

Hela eftermiddagen nästan har jag varit på exil från sjukhuset.
Jag och Christoffer var och kollade på karnevalståget, men såg mest bara lastbilarna för där var ju så myed folk.
Så får kolla på Youtube sen på filmer från tåget.
Men var skönt att slippa sjukhuset ett tag.
Eftersom det var trassel på tråden (många som ringde) så gick vi om varann, Stoffe och jag och Martina men sen fick vi tag på varann och Martina fick assistera min sköterska lite när hon skulle sätta ny nål i venporten.

Här är en härlig pratglad småländsk dam på avdelningen och nu har där kommit en dam till så det låter mysigt när det sitter och språkar vid bordet.

Nej, nu blir det Nötcreme och ett avsnitt av Svenska Hollywoodfruar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar