Följ min blogg med bloglovin

måndag 12 maj 2014

Måndag - Flyttfågel

Alltså om det finns något Guiness rekord för hur många gånger man kan byta avdelning ligger jag nog i topp.
Infektion --> "Hemmet" --> Avdelning 3 --> Avdelning 4

Men denna avdelningen är "nya" fyran och är liksom nyrenoverad och vet ni här är en röd fondvägg i dagrummet, det ni!
Nya fräscha rum och läkarnas expediton har fönster så man kan se om där är någon.

Måste säga att min iPad är perfekt bloggmaskin för på min gamla platta så lyckades jag alltid trycka på hemknappen och då försvann det jag skrivit, här finns det ingen hemknapp i skärmen utan är en riktig knapp.
Tangenterna är även större så faktiskt en herre kan skriva utan att trycka ner två tangenter till samtidigt.
Jag och Cim innan idag
Vilken lycka att hitta en god näringsdryck i kylen med bara näringsdrycker

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar