Följ min blogg med bloglovin

onsdag 21 maj 2014

Onsdag - Korthajar är vi allihopa

Denna eftermiddag har bestått av roligheter och kortspel, eller dagen började med smärta i armen, men blev bättre sen.
Jag gillar ju och skriva förhand så jag har försökt att skriva med vänstran, tur för mig att jag har dille ibland på att just att skriva med vänsterhanden.
Tyvärr har jag inte riktigt bra teknik när de gäller att bre mackor med fel hand, har i o för sig inte testat.

Nu till roligheterna i eftermiddags.
Sara, Dessi och Joel kom på besök och kortspel blev det, visserligen gick det inte så bra för mig men får skylla på värmen.
Det var så roligt att träffa Dessi, har ju inte träffat henne på fyra år, då hon var med i Barcelona, innan dess var det minst tio år sedan när hon var i Sverige sist.

Dessi kommer en sväng i morgon med och då blir det tufft spel i 500.

Ska till öron i morgon, jag bävar för det, jag tar hellre ett stick i ryggen än blir petad i örat.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar