Följ min blogg med bloglovin

torsdag 15 maj 2014

Torsdag - Fotvård och Uno

Idag har mamma varit här och vi spelade Uno bland annat, där jag inte visste att man kunne räkna poäng och det testade vi.
Sen fick jag äntligen pratat med min läkare om vidare behandling bland annat och antagligen får jag komma hem i början på nästa vecka.

Mamma hjälpte mig med fötterna, eftersom personalen inte fick fatt i någon balja så kom vi på det att jag kan sitta på toastolen och slänga upp fötterna på en duschstol som stod på toa ändå och tvätta av fötterna med duschslangen, snacka om skönt.
Mamma berättade att hon hade tänkt bli fotvårdare men blev antagligen avskräckt när hon jobbade som hemsamarit, men dotterns fötter är inte så räliga än i alla fall.

Ikväll är det hockey på tv så kvällen är räddad ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar