Följ min blogg med bloglovin

måndag 7 juli 2014

Måndag - Igår och idag

Igår satt jag uppe länge i stolen och vi satt ute länge mamma, pappa och Stoffe och sen kom Sara så dem höll mig sällskap när jag åt och efter det satt Sara jag och Stoffe på balkongen och njöt.
Otroligt kort sammanfattning av gårdagen men i alla fall.

Min morgon började med värk i magen, det var mindre trevligt men det som hände efter var bra mycket bättre, jag fick hjälp av två sjukgymnast/arbetsterapeuter att sätta mig på sängkanten och peta med tårna i golvet och gissa om pappa blev glad när han kom in och fick se mig sittande på sängkanten.

Sen var jag på hjärtultraljud, säg någon undersökning jag inte varit på?

Mamma har också varit här och idag satt jag i stolen i minst två timmar men var tyvärr lite kallare än innan om dagarna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar