Följ min blogg med bloglovin

tisdag 8 juli 2014

Tisdag - Lite ont och full rulle eller fullt rull

Idag har jag minsann inte varit flera timmar i sängen, eller jo när jag vilade innan idag.
Först fick jag komma upp i den mindre rullstolen och kunde köra själv till dagrummet för att äta lunch men fick ha hjälp tillbaka för det var så varmt.

Sen fick jag komma i sängen för att vila, sen skulle jag få sitta på sängkanten tyvärr fick jag lite ont i typ mellangärdet men lyckades sitta upp en liten stund i alla fall.

Kom till sist upp i den andra rullstolen, mamma och jag var ute en liten stund för när jag börjat läsa tidningen inne i gamla huvudentrén så började brandlarmet tjuta, så vi fick snällt gå ut igen.
Väl ute stod/satt vi och pratade med en gammal jobbarkompis till Sara.

Sitter fortfarande i stolen i korridoren så jag ser folk.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar